Kallt var det ute!

Igår så var det Div1 på Tallhult.. Jag skulle jobba då och det blev att stå på banan..
Så där stod man från sex till nio.. Skulle även stå när dom skulle träna..
Efter det hade gått två tre heat så vart det så kallt ute.. Visst jag hade jacka på mej men det hjälpte inte
så himla mycket.. Fick stå å skaka resten av heaten.. Men måste då säga att det var kul
att stå där iaf.. Det gick bra för Team Hagfors iaf, dom vann ju matchen igår..
Inga speciella olyckor inträffade heller och det var skönt.. Det vart väl att Ted ville så gärna åka i en grop som blivit i banan då men annars var alla förare på cykeln :P

Jag har börjat fråga mej själv vad jag gör vaken så här tidigt?
Men jag har ju varit vaken sen halv åtta åtta..
Jorgi mådde inte så himla bra imorse så han hade spytt ner sovrummet..
Va ju inte precis den vackraste doften att vakna till då men det var bara att kliva upp..
Jag orkar ju inte lägga mej och somna om på nytt heller om ja klivit upp *suck*

Får väl se om Sarah skulle komma hit idag..
Provade ringa henne tidigt idag, men ja antar att hon sover..
Hon hör av sej sen :P

Nej nu ska jag ta och kolla runt lite på internet och se
om jag hittar något intressant och kolla på :P

Men ni får ha en så bra dag!

Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0