Lugn helg!

Idag har det inte varit mycket som har hänt..
Sarah kom till mej på kaffe och vi pratade lite.. Sen har jag varit nere vid mina föräldrar..
Är där nu också :)  Har som sagt varit en ganska lugn dag.. Blir väl att fixa lite i lägenheten
någon dag.. Har iaf plockat undan lite :)
Tänk er, har bott hemifrån i över ett år nu..

Under helgen nu så blir det lugnt iaf..
Blir väl att sitta hemma och bara ha mys.. Gött dä med, men är ganska sugen på att gå ut..
Men vi får ju se hur det blir.. Det kan ju ändra sig..

Har gått ganska bra med wow nu också..
Jag spelar å spelar :P Får väl se hur detta kommer gå.. Haha!

Nee nu ska jag ta å käka lite gurka å dipp..
Fanns inge morötter kvar :( *Snyft*

Men jag hoppas ni får en bra kväll..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0