Helgen!

Sitter här en lördagkväll hemma hos Josse och tar det lugnt..
Sitter framför datan och lyssnar på musik :)

Igår så hade man pokerkväll hos Josse också..
Josse, Jag, Fredrik, Andreas, Moa, Carro, Mås, Robin, Gabbe och simon.. 
Alla satt och drack så jag gick och la mig till slut.. Mådde ändå inge bra så va bättre..
Man hade det skoj iaf under den tiden man var vaken.. :)
Fast det vart ju inte mycket sömn heller.. Fredrik kom upp till rummet och väckte mej
ett par gånger.. Haha..

Idag har det bara varit lugnt..
Har kännt mej bakis idag även om ja inte drack igår.. Haha..
Imorrn bär det av hemåt också... Får se om man färgar sig imorrn eller ej..
Ska bli brunett igen.. Orkar inte fixa allt jag måste göra för att kunna bli riktigt blond som ja vill..
Får ju färga mej hela tiden ju om man inte ska ha utväxt..
Men men nu ska jag ändra på det..

Nee nu blir det att gå ut å ta sig en cigg :)
Men vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0