Edebäck igen

Va länge sen man var i Edebäck med Sarah men nu sitter man här..
Har varit här sen i Måndags.. Blir att åka hem idag, så pappa hämtar mej inne i Hagfors..
Vi har suttit å spelat wow hela dagarna :) Mitt account kronglade men nu har jag fått tillbaka
min älskade Hunter :) Så nu har det allt varit spela spela..

Fick provsvaren angående Jorgi också..
Han har kraftig magkatarr och början till magsår :(
Får hoppas att det går bra med honom och att det inte blir något allvarligt..

Förresten, jag har blivit mörkhårig igen :)
Tror nog att det är mer jag än blond :P

Nu är det inte länge kvar tills jag ska bli Moster igen..
Jag längtar så himla mycket.. Nu får du ta och komma ut! Moster vill träffa dej..

Det skönaste är att snart kanske det går vägen för mej :)
Jag kanske får som jag vill.. Får svar i början av nästa år,
hoppas verkligen på det bästa.. Jag har en stor chans..

Nee nu ska jag inte säga mer, Ni får ha det så bra..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0