Då va Halloween över..

Vart allt två dagars denna helg :)
Allt börjar på tosdag, då kom Emma hem till mej..
På fredag blev det att Emma och jag skulle ha suttit hemma bara men allt blev ändrat..
Det kom några polare till mej först så vi satt å drack lite sen blev det parken..
Och man vart bjuden hela kvällen.. Tack vännen :)

På lördag hade man skoj.. Josse kom hem till mej och vi satt och drack..
Sen kom Lundin till mej också :) Allt slutade med att vi gick till parken..
Josse va ju första som kom utklädd också :) Hehe!
Vart att Emma va gullig och bjöd mej på drink efter drink :P
Men i slutet av kvällen så blev det att man stod på Scen och dansade :)
Va lite trångt, konstigt det var en liten scen och¨på den va de Jag, Emma, Josse,
Robert, Eric, Jonas och Krister.. Hehe.. Men kul hade vi iaf..
Tack Killar och Tjejer för en rolig kväll! Älskar er!

Slutade med att jag och Josse satt hemma hos mej på Söndag..
Konstigt nog såv a ja itne så bakis som ja trodde jag skulle bli..
Vart ju inte ens full på Lördag.. Men det roligaste var ju att man såg en person där som man
inte direkt är vän med.. Man kan ju börja fundera om det inte va onödigt att bara sitta i ett
hörn i parken och kolla på tills det stängde.. Hehe!

På Onsdag blir det att man åker till Karlstad också..
Jorgi har blivit dålig och måste in till Vetrinären.. Han måste rönkas..
Dom tror att han har något i magen som har fastnat.. Hoppas verkligen att det inte bli operation :(
Han har ju spytt varje dag i en Månad nu så har inte varit så kul..

Nee nu ska jag ta och ringa Josse och ta en cigg med henne :)
Vi höres!

Puss påre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0