Tisdag!

Som vanligt så hade jag och Sarah våran wow kväll igår..
Hon är självklart fortfarande kvar.. Sitter här bredvid mej och spelar..
Igår gjorde vi en instans :) Och idag har jag spelat battleground..
Jobbigt att spela det när folk inte kan hålla sig i grupp än att alla ska springa åt varsit håll..
Det är inte så enkelt då inte..

Skulle ha varit till Sarah idag, men det blev inget av det..
Vädret är ju inte precis det finaste nu heller.. Har ju varit gött hela helgen ute..
Lite för varmt bara då men skönt ...

Ska väl skriva kontrakt denna vecka eller nästa tror ja.. 
Det känns helt underbart när ja tänker på att få slippa allt bankande härifrån..

Ska väl ner till mina föräldrar sen en stund också..
Vi ska väl prata lite mer om vissa saker.. Kan va bra att göra det nu..
Måste iväg och hämta mej banan lådor också :) Haha!
Dags att börja packa ner lite saker.. Kan ju börja med sånt jag inte använder så mycket..

Nee ni får ha en bra dag!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0