Sen kväll, tidig morgon!

Ja, man kan ju undra vad ja gör vaken nu. .Och tro mej det unmdrar jag allt själv också..
Jag menar klockan är över ett på natten och jag ska upp vid halv åtta åtta imorrn..
Tindra och Amanda går ur skolan imorrn så ja ska väl dit och kolla :)
Dom går ju vid halv nio på morgon så tror inte jag kommer vara så himla pigg när ja står där, haha!
Jag är inte ens trött heller.. Jobbigt detta!

Jag har inte gjort så himla mycket idag heller, Sarah kom ner till föräldrarna en sväng förrut,
sen stack vi väl hem till mej en stund..
Sen har ja väl bara suttit här vi datan och spelat wow! Börjar gå bra nu..
Har fått blivit med i Foxy Fighters nu också.. härligt!
Och jag stiger bara i level.. Kan ju inte bli bättre alltså..

Men ni får ha det så himla bra så höres vi imorrn eller nått..
Har lite fullt upp därför ja inte skriver så himla mycket nu för tiden..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0