Irriterad!

Nu var min kväll förstörd då!!
Jag har ju som sagt mobilt bredband och det la av totalt, så jag beställde ett nytt..
Så man fick det nya förra veckan men det funkar ju inte.. Dret saker!!
Så jag är rätt irriterad nu.. Imorrn ska jag allt ringa dit och tro mej när ja säger det..
Jag kommer inte skaffa Bredbandsbolaget något mer iaf.. Dom har gjort sitt hos mej nu..
Tänker inte ha ett bolag som inte kan ge mej saker som fungerar och bara kronglar..
Orka prata om det nu!

Har haft fullt upp med att packa och dona i lägenheten under veckan som varit..
Som sagt nu är det inte alls länge kvar tills man flyttar till den nya..
Ska bli så himla underbart så det finns inte.. LÄNGTAR!!
Hejdå Hsb!! Ett ställe jag inte kommer flytta tillbaka till..

Nu sitter jag hemma hos mina föräldrar, kommer bli att jag ska sova här
tills jag flyttar till den nya.. Har ju packar ner många saker, och har ju ingen säng att sova i..
Men det ordnar sig nog.. Får väl se hur länge jag orkar vara här bara...
Brukar klara högst tre nätter sen blir det att vi små bråkar..
Får väl hoppas på det bästa iaf :)

Och Midsommar ska vi ju inte ens prata om..
Denna Midsommar firade jag med Sarah, Micke och Björn..
Det var roligt att fira med dom, men senare på kvällen vart det ju lite olyckligt,
men jag är glad att det ordnade upp sig till slut..
Blev väl att man drack en hel del när man var där.. Shotta en del också..
Runt tio tiden på kvällen fick pappa komma och hämta upp mig, när klockan var halv elva så
däckade jag rätt gött.. Drygt var det bara att vakna tre på natten att det var för varmt..
Som sagt jag var ju inte nykter då ens, men vatten skulle jag ha..
Tro mgi när jag säger det att det var väldigt kul att gå ner för trappan för att hämta sig lite vatten :) Hahha
Fort gick det nerför mej gick segt när jag skulle upp igen..

Nej nu ska jag inte sitta här och tjata mer..
Om jag ska fortsätta skriva allt jag gjort sen sist och vad som hänt
så får jag aldrig gå från datan då..

Men ni får sova så gott och
hoppas ni hade en bra Midsommar!

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0