Edebäck och 40års fest!

I Torsdags så var ajg ju på Tallhult och kollade på Speedway och jobbade som ni vet :)
Det var hur vamt som helst och svetten bara rann.. Inte det härligaste precis, men vad ska man göra när man måste jobba.. Vi mötte ju Solkatterna och det var ju precis ingen spännande match..
Slutade med att Valsarna vann med 69-26, Storstryk med andra ord.. Men hade Antonio och Nermark varit
med i Solkatterna hade siffrorna sett lite mer annorlunda ut.. Men ni körde bra Karlstad!

Igår åkte jag hem till Sarah i Edebäck.. Blev väl att vi solade lite så nu är man allt lite brunare :)
Senare på kvällen så drog vi till Linda larsell, hennes man fyllde 40 :)
Så där satt vi en stund och blev bjudna på galliano.. Kan ju lova att den var god :)
Man var ju tvungen att smaka en till slut.. Blev allt lite sugen..
Jorgi vart med dit också, så Lindas barn lekte med honom.. Det var roligt att vara där måste ja säga..
Linda är ju en himla go tjej om man väl lär känna henne.. Skulle lätt kunna göra om detta!
Blev väl att lite senare på kvällen så gick jag och Sarah hem med Jorgi till Sarah då..
Blev väl att vi skulle försöka få igång Sarahs dator men det gick ju inte så bra..
Istället spelade vi Chicago.. Vi har ju inte spelat det på hur länge som helst, fast Sarah vann ju alla gångerna då!!

Idag gick vi upp runt halv åtta åtta och släppte ut hästarna..
Var skönt ute då så vi gick in och fixade frukost och gick ut och satte oss och åt :) Jammie!
Blev ju att man solade lite då också :) Sen runt halv elva elva så kom Pappa och hämtade mej..
Så nu sitter jag nere vid mina föräldrar i skuggan och tar det lugnt.. Sitter ute på altanen :)

Nu på eftermiddag ska jag och hämta nycklarna till nya lägenheten också :) ÄNTLIGEN!
Så ikväll blir det väl att man ska börja flytta sängen och så :) Härligt att få allt på plats igen..
Få börja om på nytt :)

Måste då säga att jag har haft en väldigt rolig helg i Edebäck!
Tack Sarah!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0