Spårlöst!

Sitter vid mina föräldrar och kollar på spårlöst..
Det är ju så himla bra.. Alltså jag blir helt rörd när ja ser de..
Vad jobbigt det måste vara och inte ha träffat sina biologiska föräldrar..
Visst, ja skulle också göra som dom och söka efter mina om ja inte sett dom..
Det är ju jätte kul att dom äntligen får träffa föräldrarna!

Vet ni vad ja kom på?
Det är ju Måndag idag, på Torsdag åker jag till Karlstad på Speedway,
då börjar ju första matchen :) Fan vad ja längtar!!
Får hoppas att du kan bli med Sarah.. Du kan bli sjuk efter matchen :D

Imorrn ska Sarah sova vid mej också..
Ska bli kul att få uppleva gamla saker..
Har ju saknat att ha Sarah vid mej morgon och kväll!
Älskar dej gumman <3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Va gullig du är :)

Saknar också våra roliga tider.

Kommer säkert bli mycket skratt imorgon ska du se. Precis som det alltid har varit.

älskar dig också, det vet du :)

2009-04-27 @ 22:03:17
URL: http://hemsokthus.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag har inte bestämt mig för vad jag ska göra på första maj än :P Får helt enkelt se :)

2009-04-28 @ 12:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0