Söndag 26/4

Har ni haft en bra söndag?

Min söndag har inte bestått av så mycket..
Sov typ ahlva dagen sen har ja bara tagit det lugnt. Tänkte gå ut och sätta mej i solen idag,
men det var ju inte så enkelt när det blåste hela tiden och att solen gömde sej..
Så jag har väl mest varit inomhus..

Det vart ju lite väl mycket drickande igår.. Slutade med att blanddrickandet var slut
men de fanns ju sprit kvar så det drack ja rent..
Fick allt Tobias och dricka lite också :) Fast det smakade inte så gott tydligen.. haha!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja men jag var ju supsugen så jag tänkte att jag snodde hans ;) Haha! Jag var ju den enda som hade liiite cola kvar i glaset men det smakade fan!

2009-04-27 @ 10:30:03
URL: http://hemsokthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0