Orgasm!

Jadu, vad kan jag mena med rubriken?
Gott är det iaf.. Helt underbart.. Fick det både fredag och lördag.. Var även iväg och fick en idag också..
Min brorsdotter bjöd mej :) Underbart!
Haha, alltså jag pratar om en drink som finns på krogen.. Nu började ni allt fundera.. Haha!

Nu sitter jag här med Emma.. Vi har varit och hyrt oss två filmer vi ska kolla på sen :)
Lite komedi, får man skratta och vara glad..

Vad har annars hänt under helgen?
Jadu, har festat exakt hela helgen.. I fredags vart det att man drack och var lite runt under fötterna.
Var även lika i lördags.. Mådde väl sådär när jag vaknade imorrse, men ändå vart det att man gick ut en sväng
idag och drack lite till :) Hur har jag råd med allt? Det var den bästa frågan..

Blir väl att kolla lite på film senare, men först blir det allt att kolla på hemsökta hus..
Var evigheter sen jag kollade på det sist känns det för..

Har ju som sagt haft lite fullt upp hela helgen så därför har det inte
blivit att jag har skrivit så himla mycket..

Hur har eran helg varit?
Hoppas den varit bra!

Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

orgams drinken är riktigt god ^^

2009-04-18 @ 09:44:47
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0