Måndag!

Hej alla läsare!

Jag vet att jag inte skrivit så himla mycket på ett tag, men min brorsdotter har varit
hos mig på besök så har inte riktigt viljat varit vid datan och skrivit. Vi har haft en hel del andra saker för oss..
Visst, för det mesta så vart det ju fest då..

På fredag så vart det ju att vi drog till Värmullen, men det var ju inte så himla kul.
Fanns ju inte speciellt mycket folk där så vi drog hem till mig och  fortsatte festandet :)

På lördag så vart det ju fest vid mej sen så blev det parken..
Var ju rätt full när man gick dit, men man vart ju inte mer nykter för att man gick in där heller kan ja lova..
Pratade lite med olika vänner man såg ute och hade almänt trevligt :)
Dom tog ju massa bilder också så blir väl att man blir ute på facebook nu också.. Hahha!
Vill verkligen inte se dom bilderna men ändå så vill man ju :)

Igår så åkte ju Emma hem också, så jag har väl mest bara tagit det lugnt..
Blev ju nykter igår kväll runt elva tror ja.. Hahha!

Just nu sitter jag vid mamma och pappa.. Blir nog att ja slaggar här ikväll,
måste ju ringa några samtal imorrn, har inte fått mina pengar..

Ska även på ett möte imorrn rutn tre tiden, ska nog börja plugga igen så
ska kolla vad dom har att säga om det :)

Imorrn kväll är det även funktionärsmöte angående speedwayen :)
Fan vad jag längtar.. Det är ju snart den sista april ( valborg) och då börjar ju speedway matcherna igen..
Den första är ju då och då blir det karlstad nästa för en annan..
Åker med pappa, Sarah, Emma och en polare t pappa :) Kommer blir en aning mycket festande
i karlstad och sen när man kommer hem så blir det fest vid mig..
Några polare skulle ju komma förbi så det kommer bli kul :)

Nee nu ska jag dra mej..
Men jag hoppas ni har haft en underbar helg!

Ha D!

Kommentarer
Postat av: emmmmmaaaaa

MOHAHAH, KNULLA KNULLA KNULLA!

2009-04-22 @ 16:39:06
Postat av: B L O N D I N A

sv: åååh nej jobbigt :(

2009-04-23 @ 08:24:09
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0