Lördag :)

Japp, lördag var det idag då :)
Sitter hemma hos mig med Sarah.. Hon är här och hälsar på igen :P
Har vart med henne hela dagen typ.. Vi var ner till mina föräldrar en stund förrut och
klyvde lite ved :) Muskler får man iaf, Haha!

Tycker så himla synd om Rajja, Jorgis mamma..
Hon skulle ha haft sju valpar nu men alla dog :(
Dom kom för tidigt så Rajja hade inte hunnit fått mjölk än..
Det är så synd om henne, hon är helt förkrossad..

Vi får se om Sarah skulle stanna här inatt :)
Det var länge sen hon var här nu.. Det är en hel månad sen.. Herregud!
Så just nu sitter vi här och tar oss en grogg och lyssnar lite på musik..

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hua, det blev ju inte bara en grogg precis :p

2009-04-26 @ 10:47:59
URL: http://hemsokthus.blogg.se/
Postat av: Sarah

Haha! Nej det fattar inte jag heller. Jag skulle aldrig ha pallat det. Bläää!!! Men du var ju duktigare än Tobias.

2009-04-26 @ 15:32:16
URL: http://hemsokthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0