Herregud vad hemskt!

Jag och Emma har nyss varit ute å gått en långpromenad med Jorgi..
Det var så skönt ute så vi kunde lika gärna gå en bit :)
Vi går vid ett område bakom skolan å herregud va hemskt alltså, är glad ja inte gick själv..

Det var ju en tant på 60 år som blivit mördad i hagfors. Vet inte om det var idag eller när det hände,
men fick reda på de idag..
Jag och Emma går i området och ja kollar till vänster vid ett hus och där är huset där mordet var..
Det var polis avspärrning runt hela huset.. Hemskt var det.. Man vet ju inte än vem mördaren är,
jag menar det kan ju vara vem som helst.. Kanske är någon man har pratat med ute på krogen..
Jag känner på mej att mördaren är runt 20-30 år..
Men varför skulle dom mörda en 60 åring?! Tycker synd om hennes familj.. Sörjer med er!

Nu sitter vi hemma iaf, så det blir väl att kolla på förhäxad om en liten stund..
Älskar verkligen den serien, har ju sett nästan alla avsnitt men ändå..
Kan allt kolla på dom igen :D

Hoppas ni har haft en bra dag/kväll!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Nej fy fan vad hemskt!

Jag skulle ha fått rysningar!

2009-04-30 @ 10:28:59
URL: http://hemsokthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0