Film och ostbågar!

Japp, igår vart det att jag och Emma kollade på film..
Kommer då inte riktigt ihåg vad filmen hette då men..

Pratade med Sarah för en liten stund sen och hon skulle köpa med sej thai mat hit..
Gullig som hon är skulle hon köpa med lite till mej också :)
Sen blir det väl säkert att man dricker lite kaffe..

Jag har funderat länge på om jag ska pierca tungan..
Blir nog att man gör det också :)

Måste hoppa in i duschen sen också innan man ska ut och hålla på :)
Haha! Jorgi får nog vara hemma hos mina föräldrar medans jag och Emma ska ränna ute :)

Nee nu kommer Sarah snart så jag ska väl ge mej..
Ha D!

Kommentarer
Postat av: Bea

Härlig blogg du har

Allt bra?

2009-04-07 @ 00:28:47
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0