Feber och mår allmänt dåligt!

Har varit nere vid mina föräldrar hela dagen idag..
Igår var man ju med Emma till parken men ja fick gå hem tidigare för jag blev bara sämre och sämre..
Sen jag gick ut därifrån igår så spydde jag blod hela kvällen/natten.. Hur jobbigt som helst..

Mamma och Pappa var gulliga och tog Jorgi igår till idag, dom har han även inatt..
Jag har liksom 39,8 i feber.. Tog tempen nu innan jag drog hem... Plus att jag är hur förkyld som helst..
Jag orkar knappt gå ens.. Mina ben bara skakar på mej när jag reser mig upp..
Tur att man har sina föräldrar som kan hjälpa mig med hunden.. Visst det känns dumt att dom får ta hand om honom
men dom ser ju på mig att jag inte mår bra alls..

Emma är hos några folk och dricker, så jag sitter här helt ensam och har tråkigt..
Men vad ska man göra liksom? Finns ju ingenting att göra.. Men hade ju varit kul om man hade nån att prata med..

Det jag tycker är sjukt är att jag har ju försökt att ringa till sjukhuset för att det är något som inte stämmer
eftersom jag varit sjuk sen den 22 December.. Men det enda dom säger till mig är att jag ska byta nässpray,
jag menar HALLÅ!! Nässpray gör väl för i helvete inte så man blir frisk heller..
Alltså ibland kan man ju börja fundera hur dom kunnat få börja jobba på ett sjukhus..
Jag menar ja kan knappt prata för jag är så hes i halsen, jag hostar tills det kommer blod..
Är jag inte sjuk då?!?!

Nej nu ska jag ta och lägga mej ner..
Ska väl ta mig en treo först så min feber går ner..
Alvedonen tog ju slut förrut..

Hoppas ni har haft en bra påsk annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0