Död!

Snacka om att ja känner mej helt död..
Har varit i vedhögen med pappa idag och hållt på lite.. Har hjälpt han, men imorrn kommer det bli mycket mer och
göra.. Då ska vi ner till grannen och ta bort massa ris efter att pappa tagit ner ett träd åt henne..
Sen blir det att fortsätta i ved högen :)
Det är hur skönt som helst att stå där, speciellt om man har en dålig dag..
Då är det ju bara att kasta Veklömp lite här och var.. Haha!
Blir ju mycket bättre när sommaren verkligen kommit hit.. Då blir man ju brun på köpet också :)
Bara att hoppa i poolen sen när man e klar ..

Så nu sitter jag nere vid föräldrarna..
Var hem till mej och hämtade min data också, mycket enklarare att sitta vid.. hehe..

Mamma mår väl lite bättre nu iaf, men när vi var upp till sjukhuset så
fick hon ju bandage att ha runt benet.. Det går enklare för mamma att gå nu när hon har stöd
och det är ju skönt :)

Var ju med jenny ute på "stan" förrut också..
Köpte mej ett nytt puder så nu behöver jag inte låna Emmas längre..
Nu får du behålla ditt.. Hehe!

Nej jag kanske skriver ett inlägg lite senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0