Apoteket!

Gött, apoteket öppnade äntligen idag.. Så man fick dra dit och köpa sej lite
alvedon och nässpray :) Hehe! Så nu är dagen räddad iaf.. haha..

Sitter nu här och kollar på navy cis som går på trean just nu..
Brukar följa det varje tisdag, men det vart ju som det vart med det just idag..

Jag och Emma kollade på en film förrut.. Step brother hette den.. Så klockren film..
Ni skulle ha sett Emma, hon skratta så tårarna rann på henne.. hehe!
Har ni sett den filmen?

Febern har försvunnit iaf, men jag har värsta huvudvärken istället..
Så himla jobbigt..
Idag gcik vi upp runt tio elva och gick ut med hunden..
Sen gick vi ju och la oss igen så man vaknade runt tre tiden igen...
Har ju sovit typ hela dagen, men jag är ändå hur trött som helst och kan bara lägga mej
ner under täcker just nu och somna om på nytt.. hehe..

Nee men nu ska jag vara lite social..
Eller ja, försöka iaf.. haha !

Ha D!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALDRA SENASTE skvallret :)

Den är bland dom största skvaller bloggar på blogg.se!!

2009-04-18 @ 22:20:20
Postat av: B L O N D i N A

usch för att vara sjuk o förkyld, hurra för apoteket ;D

2009-04-21 @ 22:58:33
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0