Ändrade planer!

Vaknade vis 06.00 imorse.. Orkade inte somna om men jag låg och drog mej till åtta iaf :)
Vaknade med värsta huvudvärken också.. *suck*

Sitter här i lägenheten med Sarah igen! Inte speciellt ovanligt..
Visst hon har skaffat kille men det håller inte oss isär iaf.. Hon kommer allt hit och är med mej
när hennes kille är på jobbet :) Så gullig så..

Det har blivit ändrande planer angående emma också..
Hon skrev till mej imorse att ja skulle ringa upp henne så visst gjorde ja de och då
sa hon att hon skulle komma runt ett två istället om hon fick.. Och självklart får hon det...
Hon fick välja på att komma två timmar tidigare till mej eller att stå i hallsberg och vänta två timmar..
Då fattar man ju att hon tar och kommer hit två timmar tidigare..

Nee nu ska jag nog kolla om det finns något att tugga på..
Börjar bli lite småhungrig.. Eller visst, inte ja som e hungrig, de e min mage :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Förlåt, sent svar: Jo, jag är lett på snön jag med.. Men nu har det blivit fint ute, så man kan gå ut och sola lite. Och det är skönt. (:

2009-04-03 @ 12:42:47
URL: http://jennyeriksson.devote.se
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

skönt å ligga å dra sig :)

2009-04-03 @ 12:48:30
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0