1 April

Ja idag är det ju första April.. Är det någon som blivit lurad??
Jag har klarat mej undan det idag, än så länge iaf.. haha!

Sitter hemma vid mej nu.. Pappa var med mej så jag hämtade byrån.. Den är lagad och klar nu..
Snacka om att det känns som det vore fredag den 13:de idag.. Ingenting har gått som det ska idag..
Inte nog med att byrån kronglade så himla mycket ett tag när ja klev in i lägenheten och hade satt mej i soffan
så ramlar gardin stången ner.. Va fan?! Hur kan det vara möjligt.. Trodde ja skulle hoppa ur byxorna när den ramla.. Det lät ju inte precis diskret heller.. Grannarna lär ju funderat på vad jag höll på med.. Haha!
En dålig dag har jag idag också.. Inte bra det.. Ska nog bara sitta inne och inte visa mej ute något..
Blir nog bäst så för alla..

Suck, nu är det bara att packa ner alla saker i byrån igen då..
Får se om man får ha några kläder där eller om den ramlar ihop en gång till!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Då är vi två som har en dålig dag idag!

2009-04-01 @ 18:35:43
Postat av: sara

Sarah: Skojar du eller. Tur att jag sitter hemma

2009-04-01 @ 18:41:01
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

jag har inte blivit lurad (än) ;P

2009-04-01 @ 19:42:08
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Sarah

Haha! Tur att Micke gör mig glad iaf :) Vad skulle jag annars göra. Fick du ingen grabb t dig idag?

2009-04-01 @ 21:19:46
Postat av: Michaela

nej som tur är har jag sluppit det! Hatar första april ;D

2009-04-01 @ 21:54:51
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: Sarah

Föresten så ar det nog en jävla tur att jag inte var med när gardinstången trillade ner. Först hade jag nog skitit ner mig sen hade det blivit asflabb!

2009-04-02 @ 10:11:30
Postat av: sara

Sarah: Nej jag klarade inte av att ta hit någon igår.

2009-04-02 @ 12:50:39
Postat av: mitsukai

min gardinstång flög i backen förra veckan! Fy fan vad jag flög XD

2009-04-02 @ 18:53:59
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0